söndag 27 februari 2011

Tragiskt, hemskt och helt jävla oförståeligt.

Jag har precis suttit och läst lite mer om mordet på Carla Saado. Jag har följt allt som har skrivits i Jönköpingsposten och på Jnytt. Nu gick jag in på några forum och läste. Jag vet inte vad jag ska skriva, mer än att det är så jävla hemskt. Att läsa om det gör mig illa berörd och tårarna spränger bakom ögonlocken. Barnen har inte bara förlorat sin mamma, utan även sin pappa. En del av mig vill inte ta till sig av vad som har hänt, för det är ofattbart.

Nyss läste jag att det sista sonen sa till sin pappa, innan han släpptes av dagen Carla blev mördad, var "snälla, gör inte min mamma illa".

Jag hoppas innerligt att barnen kan växa upp och bli lyckliga individer och inte bära med sig ilska och hat genom hela livet.

Det finns så mycket mer jag vill skriva, men jag gör inte det, av goda skäl.

Som sagt, ofattbart och väldigt tragiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar