måndag 14 februari 2011

City girls

Vi började med en lunch på Chili Thai (http://www.restaurangchilithai.se/) Deras kyckling i jordnötssås är helt underbar!! Trots att jag var mätt efter första omgången var jag tvungen att hämta lite mer. För att runda av det hela hämtade jag även lite persikor och glass. När maten stod oss upp i halsen tackade vi för oss och promenerade ner mot öster för att kolla lite i affärer.

Jag skulle inte handla något, men det blev ändå lite småsaker.


Ett par örhängen på Indiska. De var på rea, så jag betalade endast 15 kronor :) Ullis köpte ett par likadana, fast lila.


På Ica Maxi hittade jag gästtofflor. Jag har tittat på såna här jättemånga gånger, men aldrig köpt några. De brukar kosta 99:-, men nu kostade de bara 19 kronor! Klart att jag slog till. Jag älskar att fynda.

Jag köpte även en engångsgrill på Clas Ohlsson, men den fotograferade jag inte.

Vi tog även en fika på "Bageriet", där jag fick veta att man kunde tjuvkika på killar/män/gubbar som bastar på Friskis & Svettis. Jag hade ju tyvärr inte mina glasögon på mig, men en suddig rumpa såg jag allt. Hihi.

När jag kom hem låg det ett paket och väntade på mig.


Jag blev jätteglad över denna bok :)

Jag tycker att Rocky kliar sig lite mer än normalt, så nu ska han endast få "rent" godis. Alltså inga mer frolics eller annat färdigt godis. Så nu har jag en plåt lever i ugnen på torkning.


Man brukar ju faktiskt få smaka om man bara tigger tillräckligt länge...

Nu ska jag slänga mig i soffan. Städningen skjuter jag upp lite till!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar