tisdag 15 februari 2011

The winner takes it all!

Idag vann jag två auktioner på Tradera. Jag är så glad, så glad :) Den ena auktionen gällde ett skärmskydd för ajfånen och den andra gällde fyra stycken skal, även de till telefonen. Skärmskyddet fick jag för 1 krona plus frakt på 29 kronor, och skalen gav jag 68 kronor för inklusive frakt. Helt okej priser alltså. Jag har ju kollat på både skal och skärmskydd i butik och där kostar de omkring 199 spänn styck! Rena rama rånet alltså.

Jag vet inte om det funkar att länka såhär, men jag testar. Detta har jag alltså köpt:

http://images.tradera.com/035/117320035_1.jpg

http://images.tradera.com/118/117176118_1.jpg

För övrigt så har jag packat upp nu! Jag har även torkat kyckling och kokat grishjärta till min lille Fispojk (Till Rocky alltså. Några kanske tror att jag syftade på Jocke, men han fick isterband och "stuvad" vitkål).

Till sist; vad innebär det egentligen att något är stuvat?

Tjingetingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar