onsdag 2 februari 2011

Det ordet ger mig rysningar...

"Vilka appar är dina appar?"

Gaaah, jag hatar verkligen den reklamen. Vidare HATAR jag ordet "appar". Jag vet inte varför, men det ger mig rysningar. Det kryper i kroppen om någon pratar om appar. Mappar, sjappar, tappar, lappar och många andra ord med -app går bra. Men enbart appar, nej, det funkar inte för mig. Så om ni vill prata med mig om appar, så ta det på engelska tack, för det funkar fint! :)

En annan hang-up jag har är att jag måste lukta på allt. Om jag hittar något gammalt i kylen, så måste jag lukta på det. Hittar jag gammalt bröd i brödlådan, måste jag lukta på det. Tar jag av mig mina strumpor måste jag lukta på dem. Det sistnämnda gör jag dock enbart när jag är själv, eller tillsammans med Jocke. Annars kan man ju verka lite knäpp.

Det är inte för inte min blogg heter som den gör!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar