fredag 21 januari 2011

Notes till alla puckade Råslättsbor!

Note 1: Det räcker med smällare och raketer nu! Nyårsafton är den 31:e december, och det var liksom för tre veckor sedan. Jag är trött på att hoppa fem meter rakt upp i luften bara för att ni känner för att gå ut och smälla lite en fredagskväll.

Note 2: Rocky och de övriga hundarna i vår trappuppgång får tillräckligt med mat. Alla hundar i vår trappuppgång är fina i hullet och behöver inte gödas. Alltså; ni kan sluta lägga kotletter, pizzabitar och kycklingvingar utanför vår trappuppgång. Om ni tänker på katten, så kan jag upplysa er om att den är FET och behöver således inte heller gödas.

Tack.

Ps1: Jag blev pigg av promenaden och sitter nog uppe en stund till.

Ps2: Det har tydligen snöat under kvällen, så nu är det mer än livsfarligt att gå ut och gå. Isen finns kvar, men har gömt sig under ett centimetertjockt täcke av snö.

Ps3: Hur gör jag för att fixa till mina ögonbryn? Det ena är mycket högre än det andra. Det stör mig inte så mycket, mer än när jag ser det på bild.



Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar