måndag 17 januari 2011

Fläkt my ass

Jag var jättenöjd över vår nya fläkt. Så himla skönt det skulle bli att slippa matoset! Jag vred på fläkten, men det hände liksom inte så mycket. Jocke sa att de skulle reglera suget under veckan. Jag väntade och väntade...

Well, det var liksom ingen fläkt. Det var bara en ny spiskåpa med insug. Man tycker ju att det ska vara en fläkt när det står "Fläktwoods" över hela skiten. Jaja, vad ska man göra? Vätterhem är ena snåla jävlar. Och inte har de fixat med isoleringen i vårt sovrum heller. Det var ett och ett halvt!! år sedan vi sa till för första gången. Nu har vi liksom gett upp. Men vi hör fortfarande grannarna prata. Vi hör ju inte riktigt vad de säger, men om vi lyssnade riktigt noga, så skulle vi nog göra det.

Nu håller jag på att baka lchf-bröd, för nu jäklar är det dags att ta tag i livet igen! :) Har kollat runt lite på några lchf-sidor, och ska nog beställa lite grejer från någon av dem så småningom. Det finns både mjöl och nudlar med bara lite eller inga kolhydrater.

Snart är det dags för handboll, men först ska jag duscha och kolla facebook.

Tjingbing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar