söndag 30 januari 2011

Det är humor, det...

Min pappa är en rolig prick. För nån vecka sedan fick jag ett sms med frågan: "Vet du hur många fåglar det får plats i en trosa?"

Jag tyckte att mitt svar var ganska bra. Jag svarade "en i grenen". Men det var fel. Rätt svar kommer längst ner. Under tiden du läser resten kan du fundera.

Eftersom jag inte har frågat pappa om lov, så lägger jag inte in något foto av honom här. Däremot ritade jag en bild av honom i paint. Han är snyggare i verkligheten, bara så ni vet :)



Jag älskar dåliga vitsar och detta är nog min favorit: Vet du vad man kallar en nyanställd på McDonalds?


Nyburgare. Hahaa, jag kan inte ens skriva den utan att skratta.

Här kommer svaret på pappas gåta: Det beror på hur stor busken är.
FniSs.

Nu ska jag kolla på Solsidan på tv4play!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar