måndag 10 januari 2011

Miljöträning

Idag hade jag tänkt åka och handla en snabbis efter jobbet. Dock insåg jag att jag hade glömt plånboken hemma, så det gick ju inte. Istället åkte jag hem och hämtade plånboken och Rocky och sedan åkte vi upp till A&-området. Vi gick en sväng där, och tränade på att vara passiva bland folk. JAG klarar det ganska fint, men Rocky behöver träna mer ;) Funderar på att åka upp nån mer gång den här veckan. Det var inte överdrivet mycket folk där, så det var ganska bra.

Sen gick jag in en sväng på City Gross. De hade ett erbjudande om ungnötslever för typ 25 kronor kilot, och det var ju väldigt billigt. I vanliga fall kostar det omkring 50 kronor. Men när jag kom in var levern självklart slut! Jävlars oxå. Ändå lyckades jag handla för nästan 300 spänn. Fattar ingenting.

Nu ska jag planera lite engelska och sedan är det dags för säsongspremiär av ANTM :)

P.S Levern skulle jag ha kokat och torkat i ugnen till hundgodis.

Tjingbaddabing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar