torsdag 6 januari 2011

Back to work!

Imorgon börjar jag jobba igen, efter ett härligt och välbehövligt lov. Det känns verkligen som söndag idag, så jag är lite lost. Jag har legat i soffan mest hela dagen, eftersom jag inte är helt på topp. Halsen krånglar, näsan rinner lite grann och kroppen är mer än vanligt bakom. Jag har undrat varför de inte sänder de vanliga söndagsprogrammen, då jag har en viss erfarenhet av soffliggande på söndagar. Efter ett tag har jag kommit på anledningen.

Jag såg herrarnas slalom idag, och jäklar vad spännande det var! :) Riktigt grymt av Hargin att köra upp sig från 30:e till 3:e plats.

Till höger om mig, ute i hallen pågår ett evigt blinkande! Jag har reflexer på min hundjacka, där man kan trycka på en knapp så börjar de blinka o rött, grönt och blått. Den ena av reflexerna har hakat upp sig, så nu går den inte att stänga av. Jag hoppas innerligt att batterierna är av sämre kvalitet.

Nu ska jag borsta tänderna, krypa ner i sängen samt börja läsa Hypnotisören.

Tjingelinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar