söndag 30 januari 2011

Klart att jag kan påverka!

Jag är starkt övertygad om att jag kan påverka fotbollsmatcher, hockeymatcher, handbollsmatcher, slalomåk, skidskytte och diverse andra idrottsliga tillställningar. Om det går bra för Sverige när jag har en särskild tröja på mig, måste jag ha den på mig även nästa gång. Om Sverige då förlorar försöker jag komma på vad jag gjorde för fel. Hade jag fel trosor på mig? Eller skulle jag ha sjungit med i nationalsången?

Idag förlorade Sverige bronsmatchen i handbollsvm för att min mobiltelefon är sönder. De matcher Sverige vann, spelade jag åtminstone två spel på mobilen. Idag ville knapparna på telefonen inte som jag, och därför förlorade vi. Jag ber om ursäkt till handbollslandslaget och till hela den svenska nationen.

Imorgon ska jag kolla på en ny telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar