torsdag 24 mars 2011

Dammdadamm

Det är ta mig tusan damm överallt! Jag blir inte av med skiten, och jag hatar det! Jag fick ett tips om att man ska spraya sköljmedel på ytorna, så fastnar inte dammet lika lätt. Det ska jag testa.

Jag är lite orolig för Putte. Han sitter mest där och gör ingenting. Jag gav honom ny mat idag, och då flaxade han dit och satte sig. Efter en stund försökte han flyga, men han kom liksom inte uppåt. Det såg ut som att han störtade gång på gång. En gång hamnade han till och med på rygg. Tänk om han är sjuk? Eller om han är svag för att jag glömde bort honom...Han kanske bara behöver äta upp sig lite och lagra lite näring innan han kan flyga. Ett är då säkert; jag ska INTE bli fjärilsuppfödare.

Vet ni vad jag såg när jag åkte hem? Bandyplanen är isfri!! Tjoho, nu kan vi snart vara där och träna igen. Den behöver bara torka upp lite. :)

Här kommer en bild som inte har någonting med inlägget att göra.


Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar