onsdag 14 januari 2009

Volt

Nu har jag slutat jobbet och alldeles strax skall jag byta om och åka till stallet. Frågan är om tjejerna kommer idag. Jag har inte hört något alls. Vi får väl se. Efter lektionerna ska vi sitta ner och planera vårterminen. Det känns bra. Förra terminen höll jag i allt och de andra var inte särskilt delaktiga. Men nu ska det minsann bli ändring.

Igår fick jag ett sms av Jocke där det stod att Vätterhem hade bytt blandare i duschen. Vi har nämligen inte haft så gott om varmvatten tidigare. Vätterhem har dock tyckt att det var fullt tillräckligt varmt. Vi har haft varmvatten i typ en minut, sen har det blivit ljummet och har man duschat mer än fem minuter har det blivit KALLT. I alla fall, igår skulle jag duscha och skruvade på vattnet på det varmaste, precis som vanligt. Well, jag brände mig. JÄVLAR vad varmt vattnet är nu. Det känns som värsta lyxen att kunna duscha i varmt vatten i tio minuter. Tjoho.

Nu måste jag kissa.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar