torsdag 8 januari 2009

Poser


God kväll. Idag har varit en bra dag. Från och med nu ska alla dagar bli bra dagar. Det känns skönt.


När jag inte sitter vid datorn kan jag tänka på vad jag ska skriva i min blogg. Jag kommer på en massa bra saker att skriva, men när jag väl sätter mig är det borta! Jag är nog ingen bloggare. Det är iofs ändå ingen som läser, antar jag. Men ändå.


Idag snöade det fram till 13.00, ungefär. Vi var ute ett par omgångar och eleverna åkte pulka. Jag åkte oxå ett par gånger. Det är så himla roligt!


Förra vintern, när jag och Jocke kom hem från en fest kom vi på den eminenta idén att åka pulka. Vi tog på oss en massa kläder och rotade fram en vaxduk. Vi tog även med oss lite (ännu mer) alkohol (för att inte frysa) och begav oss till en kulle här i närheten. Vi hade väldigt roligt, och det gick verkligen undan. Sen fick vi ännu en idé; det är ju coolt att stå upp och åka. Det slutade med en jäkla huvudvärk och eventuellt en hjärnskakning.


Snart är det Top Model :) Jag älskar verkligen den serien. Synd bara att bilden hoppar fram och tillbaka hela jävla tiden. Jag förstår verkligen inte varför. Vi trodde att vi hade kommit på anledningen; att formatet inte var inställt till samma på de båda fjärrkontrollerna. Men under Top Model hoppar bilden lik förbannat. VARFÖR??!! Har det nåt med själva programformatet att göra?


Jag funderar själv på en karriär som modell. Det vill säga om jag inte blir hockeyproffs. Vad tror ni?


Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar