onsdag 21 januari 2009

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut

Jag drömde att jag var hemma hos en kille, som jag är lite lite bekant med. Jag skulle sova hos honom, men vi skulle inte ligga med varandra. Han visade mig till sin stora dubbelsäng. Under sängen hade han fyra stora sängkläder fulla med knäckebröd och kex. Han förvarade även sin philadelphiaost där. Jag tog ett knäckebröd (eftersom han bjöd) och sen bjöd han även på lite ost. Den han bjöd på var med gurksmak. Eftersom han hade förvarat den under sängen var den inte särskilt fräsch. Det hade lagt sig stora bubblor av olja ovanpå och den var allmänt sunkig. Men jag vågade inte tacka nej, så jag bredde på ett lager. Det smakade för jävligt och oljan droppade ner på täcket, det täcket jag skulle ha sedan.

Hur analyserar man denna dröm?

Jag har mått illa hela dagen och så fort jag tänker på gurka vänder det sig i magen!!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar