torsdag 8 januari 2009

Drömmar.


Jag kom på det. När jag skulle sova igår tänkte jag att jag skulle börja skriva ner mina drömmar här i bloggen. Jag ska lägga ett anteckningsblock på nattduksbordet, (Jag blev tvungen att googla eftersom jag blev osäker på om det verkligen heter nattduksbord. Det gör det. Kallas även nattygsbord eller sängbord) och sedan när jag vaknar ska jag direkt skriva ned vad jag drömt. Bra, va??


Häromnatten drömde jag om en f.d elev. Hon satt på toaletten och bara bajsade och bajsade och bajsade. Hon fyllde upp hela toaletten med bajs, och när jag hade spolat ner det fyllde hon toaletten igen. Analys, tack.


Bifogar en bild på mig när jag precis vaknat. Bilden är från mitt gamla studentrum. De flesta bilder jag lägger upp här lär nog vara enbart på mig, eller på saker. Jag har lite svårt för att lägga upp bilder på andra, jobbigt att springa runt och fråga dem. Och jag vill inte lägga upp bilder på nån utan deras tillåtelse. Stå ut.


Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar