söndag 18 januari 2009

Vad har hänt med Harrys?




För det första säger jag AJ AJ AJ. Mitt huvud värker och återigen lovar jag mig själv att jag ALDRIG mer ska dricka alkohol. :(






Igår åkte vi till Linda på förfest. Vi kämpade frenetiskt med att få upp korken ur en vinflaska, men gav till slut upp. Plastkorkar är skit. Vi dreglade över Wentworth Miller, spelade dryckeslekar och skrattade åt R Kelly på youtube. Sen var det dags att åka in till stan. Taxin kom och som vanligt skulle jag krångla mig in längst bak. Jag förstår inte varför. Jag är STÖRSt, och då är det fan inte lätt. Men, det gick. Väl på Harrys gick allt snett. Ingen Billie Jean, ingen swedish schlager, inget pinnsittande. Vi hade jättetråkigt, och jag förstår inte varför. Harrys brukar alltid göra mig glad, men igår funkade ingenting. Vi åkte hem vid typ halv ett. Det var nog tur, för jag mådde lite smått illa. Samtidigt var jag hungrig, så jag bad Jocke köpa mat till mig. Sen ångrade jag mig, och sen ångrade jag mig igen. Till slut åkte vi bara hem och Jocke fick plocka upp mina kläder som jag slängde överallt i lägenheten. Sen somnade jag.






Vaknade med världens baksmälla idag. Nu är klockan 14.00 och jag kan iaf sitta upp utan att dö. Jag drack lite pucko och vatten vid 12-tiden, det slutade med att jag spydde kaskader. Men sen har jag fått i mig både köttfärssås och spaghetti, en morot, två pepparkakor samt pepsi max. Det kommer bli en fin slappardag, det här.




Tjing


ps - bilden är snodd från internet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar