fredag 9 januari 2009

Sexigt

Jag åkte till A6 efter jobbet idag, för att köpa present till min storebror. Han fyller år idag, och ska ha kalas på söndag. GRATTIS ANDEN! Jag köpte en parfym samt ett presentkort. Inte världens roligaste present, men så här efter jul är det svårt att komma på nåt. Hela december upptas min hjärna av funderingar på julklappar. Det är SKITSVÅRT att köpa till folk som aldrig önskar sig något. Min storebror är en sådan. Well well, han brukar bli nöjd.

Jag passade även på att shoppa lite till mig själv. :) Köpte ett par nya stövlar, två bh'ar samt hårfärg. Köpte även en extrasäng, som vi ska ha med oss ner till Sbg.

Är jättetrött, så jag ska nog snart gå o lägga mig. Ska bara surfa runt lite, dricka mitt te och bli riktigt riktigt uttråkad. Läste precis vad jag skrev. Jag hade skrivit; "dricka mitt tv". Nog för att jag glor mycket på tv, men där går gränsen.

Puss puss (det är ju ändå fredag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar