måndag 8 februari 2010

Håll tummarna...

...för att Rocky är på bättringsvägen. Han har fått små portioner ris och fisk under dagen, och nu ikväll fick han ris och lite färskfoder. Han var så hungrig att han höll på att döööööö. Under tiden riset kokade lade jag lite färskfoder i hans matskål och ställde på diskbänken. Sen gick jag ut från köket, och det gjorde Rockman oxå. Han sprang ikapp mig, tittade på mig och sprang sedan in i köket igen. Sen hörde jag en matskål slamra...När jag kom ut i köket var hälften av färskfodret borta. Rocky såg väldigt lycklig ut, och viftade på svansen som en tok...Han tyckte helt enkelt att jag var FÖR JÄVLA LÅNGSAM. :)

Han har inte bajsat på hela dagen, vilket jag nog tycker är positivt. Det visar ju att han får behålla maten. Hoppas bara att han inte väcker mig inatt och behöver gå ut. Vi får se. Nu ska jag checka in i min säng.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar