måndag 10 augusti 2009

GAAAAAAAAAAH

Jag tror att jag slår någon/något snart!! Hur svårt ska det vara att logga in på en jävla sida? Vi har gått med i idrottonline.se (Volt, alltså). Jag blev utnämnd till administratör, och sitter just nu och försöker logga in. I början av sommaren glömde jag lösenordet och mailade då till supporten. Jag skickade mailet den tredje juni och har fortfarande inte fått svar. Så idag ringde jag, och ringde och ringde och ringde. De har nämligen ingen köfunktion, utan man får ringa upp, gång på gång på gång. Jag fick ett nytt lösenord, loggde in, bytte lösenord till något smidigare, loggade in igen. Sen loggade jag ut, och skulle logga in igen för att kolla så det funkade.

Tror ni att det funkade?

Precis, det gjorde det INTE. Jag har försökt säkert en miljard gånger nu. Det går bara inte. Jag har ringt supporten lika många gånger, men de är upptagna. Sånt här kan verkligen driva mig till vansinne; jag gnisslar tänder, svär och stampar hårt i golvet. Hjälper det? Nej, knappast. Jag får helt enkelt ringa igen, och igen, och igen. De har öppet till 21.00.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar