onsdag 2 september 2009

Jag försöker, men det går inte.

Jag kommer aldrig att bli en bra bloggerska. Jag är totalt värdelös på att uppdatera.

Imorgon har jag lovat att sjunga "fear of the dark" för en av eleverna. Jag måste öva, insåg jag precis. Jag kunde den utantill ett tag, men man glömmer så lätt. Jag har laddat in den i mobilen i alla fall.

För övrigt så har jag nu äntligen börjat med PIM, första uppgiften verkar inte allt för betungande. Man ska skriva en text; ett månadsbrev eller något liknande och infoga en bild. Det borde jag klara av. =)

Jag funderar på om vi ska möblera om lite här hemma. Byta sovrummet med datorrummet, rakt av. Jag tror att det kan bli rätt bra. För som det är nu, så ligger ju klädkammaren i anslutning till sovrummet. Vilket för all del är som det "ska". Men i och med att jag och Jocke jobbar så olika tider, så stör vi varandra när vi är där inne och bökar. Jag har dock inte berätta för Jocke om mina planer, eftersom han jobbar eftermiddag denna vecka. Så, jag tar det på fredag. Eller så läser han det här. =)

Klockan är 20.07 och jag skulle lätt kunna gå o lägga mig. Jag är inte van vid att träna, det märks. Men det ska det bli ändring på. Imorgon är det dags för veckans tredje pass och jag är peppad!! Dock har träningen medfört att jag har blivit sämre på att städa. Men, imorgon ska jag städa - det lovar jag!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar