torsdag 10 september 2009

Syns det något grått?

Nu har jag fyllt 28 år. Närmare bestämt i tisdags, den 8:e september. Det var en trevlig födelsedag; Jocke sjöng för mig och gav mig min present, innan han gick till jobbet, sen ringdes det, sms:ades, samt skickades meddelande via nätet i ett hela dagen. Mycket trevligt. När jag kom hem från jobbet och träningen hade Jocke gjort i ordning sillamacka, som jag hade önskat mig =). Lite senare tittade Ma, Tobias och E förbi och vi fikade lite. Tack alla ni, som grattade mig :D

På lördag kommer mamma, pappa, Christian, Lisa, Emelie samt Jockes föräldrar hit på "kalas". Det ska bli kul.

För övrigt har jag varit och tränat idag; medel puls. Ett jättekul pass, men jag kände mig inte alls motiverad idag. :S

Nu ska jag kolla tårtbottnen, som står i ugnen.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar