måndag 25 maj 2009

På bättre humör idag...

Och tur är väl det. Jag är inte trevlig att ha att göra med, när jag är sur.

När jag kom hem, nu ikväll, satte jag mig vid datorn och beställde en spikmatta. Det blev en yantramatta. "Yantramattan passar alla som vill få mer energi! Om du stressar, sover dåligt, har låg energi, muskelspänningar, stelhet, huvudvärk, smärta i rygg och nacke eller bara behöver bättre och djupare vila, då är Yantramattan något för dig."

Det låter ju onekligen väldigt bra. Sen får vi väl se hur väl det funkar. Jag är en sån som tror att allt ska märkas direkt, och om det inte gör det så blir jag besviken. Men jag ska ge min matta en ärlig chans, tänkte jag. Jag tror nog inte på några mirakel, men om min stela nacke och min förbannade svank kunde bli lite mjukare, så hade det ju inte varit fel.

När jag kom ut till bilen idag, hade vi fått parkeringsböter på 300 spänn! :( Vi betalar ju per månad, och gör det i en vanlig parkeringsautomat = man får en sån där parkeringsbiljett. Men den gäller ju bara här på Råslätt, så när man t.ex. åker in till stan, måste man köpa en annan. Det svåra med detta system är att man ofta glömmer att ta bort den biljett man köpt inne i stan. Så var fallet denna gång, och således blev det böter.

Nu ska jag lyssna på fotboll.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar