tisdag 5 maj 2009

En lista!

Jag gillar listor, sådana är roliga. Så här kommer en:

Hur många gånger har du varit kär? Hmmm...fem gånger.
Favoritgodis: Geisha, center och turkisk peppar.
Coolaste stad du har besökt: Las Vegas
Action eller Skräck?: Skräck!
Vill bli när du var liten: Veterinär.
När fick du din första kyss: Det var nog när jag var runt 11-12 år. Vi lekte ryska posten. Haha
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? : Jag var med i det coola fotbollsgänget!
Vad är du beroende av? : Snus :( och datorn
Dagens roligaste händelse: När solen tittade fram.
Dagens tråkigaste händelse: När jag och Martina insåg att vattengympan var inställd.
Dagens humör: Glad, men smått irriterad.
Vilka tv-program följer du? Andra Avenyn
Vad gillar du mest med dig själv?: Min envishet
Vad gillar du minst? : Min envishet, samt min paranoia.
Vad är det roligaste du vet? : Att vara glad!
Har du något motto? Det ordnar sig
Hemlig hobby? : Spela yatzy på blip
Något vi inte vet om dig? : Ja, det är mycket.
Vad ångrar du? : Att jag inte tog tag i mitt liv tidigare.
Vad önskar du? : Att Hector kommer och bor hos oss, och att vi blir miljonärer.
Vad klarar du inte dig utan? : Min säng! Och lite annat, typ Jocke och familjen, vänner och sånt!
Vad gör du helst en vardag? : Slappar
Vad gör du helst en lördagskväll? : Grillar, dricker öl och spelar kort.
Vad har du mest av i din garderob? Tröjor som jag inte använder.
Drömjobb? : Lärare inom särskolan, med en stor FET lön :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar