måndag 23 mars 2009

Rocksjön.

Idag, efter jobbet, tänkte jag att jag skulle gå runt Rocksjön. Vid Rocksjöbadet finns en parkering, men när jag kom ner dit hade parkeringen förvandlats till en byggarbetsplats. Först tänkte jag att jag kunde åka till Ica Maxi och parkera där, men kom genast på bättre tankar. Det är ju lätt smartare att gå en massa steg inne på Ikea, samtidigt som man plockar på sig lite att handla :)
För att det i alla fall skulle bli en liten promenad gick jag runt A6 först, utom alltså. Så nu är jag uppe i 11000-nånting steg iaf. Alltid något.

Väl inne på Ikea köpte jag: fyra blockljus med doft. Två med pärondoft och två med vanlijdoft. Två färgglada grytlappar, två lika färgglada grytvantar, fyra kökshanddukar samt ett paket påskservetter. Jag är nöjd.

Nu ska jag ladda inför hockeyn.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar