onsdag 25 mars 2009

Drömmar gånger två

Häromnatten drömde jag om ett jättestort vattenlekgodisland. Det var helt underbart och jag blev besviken när jag vaknade. Enda kruxet var att för att komma in var man tvungen att ta sig igenom ett pyttehål, men efter några försök kom även jag in. Vattenlekgodislandet var uppbyggt så att överallt fanns det stora pooler, rutschkanor, vattenleksaker, stora hoppborgar samt en massa uppblåsbara leksaker. Hoppborgarna var även belägna i poolerna. Man hoppade och hoppade och ibland hamnade man i vattnet. Överallt fanns även stora rör fyllda med godis, och det var gratis!!

I natt drömde jag om spindlar och äckliga, slemmiga kryp som jag var tvungen att kliva i. Den drömmen var mindre trevlig. När jag var liten drömde jag ofta att gräsmattan öppnade sig och jag kanade ner i underjorden. Där fanns fullt av ormar, sniglar och insekter som jag fick tampas med. Jag tror att den drömmen har att göra med att jag såg på Indiana Jones.

Btw, idag är jag så jävla snygg. Jag kanske ska ta en bild och visa HUR snygg.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar