fredag 13 november 2009

Ullared

Imorgon bär det av till Ullared. Jag kör själv, och väl där möter jag upp mamma, Lisa och Emelie. Vi ska shoppa heeeela helgen. Vi har nämligen bokat en stuga oxå. Tjoooho.

Här kommer min inköpslista. Vid ett senare skede tänkte jag redovisa, någorsålunda, vad det blev.

wokpanna
filmbox Nord&Syd (till svärmor)
satinlakan vitt dubbelsäng (till kollega)
hårborste
hårband
smygklämmor
torrschampoo
febertermometer öron +rumpa (till mig och jocke, samt till rocky)
påslakan
lakan
hundtäcke
reflexväst till rocky
hundbok
en massa roliga saker till rocky (hmm)
spel
kuddar till soffan
gardiner
plastburk
löpare
servetter
strumpor
trosor
boxershorts
vinterjacka x2
vantar
ansiktskräm mig+jocke
fryspåsar
bakplåtspapper
folie plast+alumminium (kan inte stava till det)
disktabletter (om de är billiga)
pyjamas
leggings
bestick
tomtedress strlk 80+86
pepparkaksdress strlk 80
brandsläckare
ljus
kaffefilterhållare
ridhjälm
ridstrumpor

Ikväll kommer jag att somna till Idol. Heja Mariette!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar