söndag 15 november 2009

Ullared, del två

Detta handlade jag:

reflexer
rengöringssvampar
jullöpare
kuddfodral
pepparkakor
tunika
hoodtröja baby
entrématta jul
glögg
herrtröja
julduk
babypyjamas
damblus
pappersstjärna
diskmedelspump
elsladd till pappersstjärna
snusklubbor
salvequick hologram
schweizernöt
hede karameller
kanallängd
tuggrullar
glasboll snöflinga
tomteljus
svartvit skål
julmust
cashewnötter
frolic
servetter
bodymassagepryl
läderarmband
barnplåster
bindor
rengöringskräm
hårborste
tandkräm
batterier
ansiktskräm
body butter
julskum
jacka
kaffe
presentpapper
plånbok
badlakan
underlakan
påslakan
lantchips
wokpanna
leversnittar
punschpokal
grischips
ficklamap
kökstång
penna
febertermometrar
kalendrar
klädvårdsrulle
dvdbox nord&syd
julkort
snap on reflexer
julklappsadresser
tamponger
hårnålar
hårdsnoddar
torrschampoo
duschcreme
hundleksak gul mask
hårvax
bh's
leggings
julservetter
ströburkar
hundgodis
hundleksak frisbee
hundhalsband reflex
hundgodis kycklingkorv
hundreflexväst
pocketböcker
hundbajspåse
rubiks kub
hundleksak tunga
bollar
trosor
strumpor
linnen
klänning
skjorttunika
vantar
pepparkaksdress
tomtedress
maskindisktabletter
herrskjorta
boxershorts
hoodjacka
t-shirt
ridstrumpor
cardigan
fryspåsar
aluminiumfolie
plastfolie
avfallspåsar
bakplåtspapper

Denna lista blev på något sätt längre. Mycket märkligt. Slutnotan hamnade på 7200. Det är vad jag brukar handla för när jag är på Ullared. Eller brukar och brukar, men det är vad jag har handlat för när jag har varit där.

Vi hade en mycket trevlig helg och det tackar jag Mamma, Lisa och Emelie för. Jag filmade lite när vi var i stugan, och kanske lägger jag upp det här. Men inte idag, jag är för trött.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar