lördag 25 april 2009

SNTM














































Jag är lite av en sucker för Americas next top model. Jag gillar att se hur tjejerna blir förvandlade till allt möjligt, och självklart gillar jag intrigerna. Jag lever mig in i hur det skulle vara att vara med. Jag leker framför spegeln och försöker se fierce ut framför digitalkameran.

Förutom det uppenbara skälet (fet) finns det en orsak till att jag aldrig någonsin skulle kunna bli modell. Eller egentligen är det två. För det första kan jag INTE variera mig i mina poser. Jag tar bild efter bild med min kamera och ALLA ser likadana ut. "She ALWAYS looks the same. She does nothing for me".

För det andra; jag kan verkligen inte gå i högklackat. Jag ser framför mig hur Miss Jay skakar på huvudet, himlar med ögonen och säger "honey, you're a MESS", när jag stapplandes tar mig fram på catwalken.

P.s. Jag hoppas att Jarmo vinner Robinson, nu när Billing åkte ut.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar